AKTUÁLNE


Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Rýchla a kvalitná požičovňa lyží v Bratislave

Joli Joli


Poznáte najrýchlejšiu požičovňu lyží a snowboardov v Bratislave? Ak nelyžujete pravidelne, mali by ste. Oplatí sa vám to. Už deväť rokov totiž ponúka možnosť zapožičania snowboardov, lyží i lyžiarskej výstroje na kratšiu aj dlhšiu dobu pre každého, vrátane tých najmenších lyžiarov. Vybavenie prechádza pravidelným kvalitným servisom, ktorý robia profesionáli na strojoch renomovaných značiek ako Montana či Wintersteiger. Rýchlosť poskytovaných služieb však nie je jedinou výhodou. Vďaka profesionálnemu a osobnému prístupu zamestnancov si môžete v príjemnom prostredí pobočky vybrať vhodné lyže z obrovského sortimentu lyží v požičovni. Pritom nemusíte minúť ani veľa peňazí, pretože požičovňa ponúka lyže aj snowboardy za najnižšie ceny. Vystrojí sa tu bez problémov začiatočník, pokročilý aj skúsený lyžiar. Výhodou pre vás budú aj bezkonkurenčné otváracie hodiny. Otestujte nové modely lyží, naša požičovňa vám to umožní Špeciálnou ponukou je možnosť otestovať si najnovšie vybrané lyže. Ponuka požičovne sa aktuálne rozšírila o 160 nových lyžiarskych setov od nášho Švajčiarskeho partnera, ktoré boli privezené po jednej sezóne lyžovania. Takto si môžete dovoliť nové lyže každú sezónu. Nemusíte si ich kupovať. Nemali by ste si preto nechať ujsť túto možnosť a zájsť na pobočku požičovne SLyže. Požičať si môžete najnovšie SLALOMOVÉ alebo FREERIDOVÉ lyže. Ak vaše srdce zatúži vyskúšať si neupravený ,,panenský terén,, neváhajte , nikdy to nebolo jednoduchšie, prídite si požičať SKIALPY.  Prídite, vyskúšajte, kúpte ! Vybrať si môžete aj z niekoľkých rôznych setov, vyskúšať si ich na svahu a v prípade, že vám budú vyhovovať, môžete si ich kúpiť za výhodnú cenu. Platí to aj pre snowboardy a všetko ostatné, ako je napríklad aj detská lyžiarska výstroj. Nové lyže pre dieťa nemusíte kupovať Nemusíte už míňať peniaze navyše, ak chcete mať každý rok novú lyžiarsku výstroj pre vaše dieťa alebo aj pre seba. Deti rastú rýchlo, preto kupovanie nových lyží každý rok je zbytočne nákladné. Oveľa výhodnejšie je lyže alebo komplet celú detskú výstroj pre deti požičať. Využiť požičovňu sa oplatí aj v tom prípade, že sa chystáte naučiť vaše dieťatko lyžovať. V ponuke máme lyže do 100 cm a komplet výstroj vám požičiame od 7 € na deň. Pri výbere vám samozrejme radi ochotne a odborne pomôžu pracovníci požičovne.  Za zlomok ceny lyží a výstroja si môžete nové lyže požičať hoci aj na celú sezónu, alebo si na každej lyžovačke otestovať nejaký iný model. Či už ste začiatočník, lyžujete len príležitostne alebo ste skúsený lyžiar, široký sortiment bazáru a požičovne lyží vám umožní si nájsť kompletnú výstroj na lyžovanie alebo snowboardovanie za skutočne výhodných podmienok. Tak neváhajte a vyskúšajte SLyže. Výbavu si u nás môžete požičať na 1 - 2 dni alebo aj na celú sezónu. V prípade zapožičania na celú sezónu, nie je problém kedykoľvek prísť a lyže, lyžiarky alebo doplnky vymeniť za iný model. Výstroj je pravidelne kontrolovaná a servisovaná, pripravená na 100% pre váš skvelý športový zážitok. Hrany sú nabrúsené a sklznica navoskovaná. Požičať si môžete lyže, lyžiarky, snowboard, prilbu, okuliare alebo aj vak na lyže či snowboard. Počas celej sezóny máme k dispozícií obrovský sortiment a široký výber z množstva značiek.  Naša jedinečná služba Nájdete nás v Bratislave na Karloveskej 6C. Ak viete, aký model lyží je pre vás vhodný a akú veľkosť potrebujete je možné rezervovať si lyže či snowboard telefonicky. Naši stály zákazníci si obľúbili našu jedinečnú službu privezenia vybavenia. Pripravenú a nadstavenú výstroj  prinesieme deň pred lyžovačkou priamo ku ním domov, bez starostí, naháňania sa a zbytočných stresov.  E-mail: info@slyze.sk      Telefón: +421 944 411 758

20.12.20195957
Joli skúsenosti

Rodina:Lyžovačka snov

Ako často robiť servis lyží a snowboardov ?

Joli Joli


Navoskovaná lyža sa neprilepí a ide až o 10% rýchlejšie. Nabrúsená hrana vás udrží aj na ľade, umelom snehu, vždy, keď to budete najviac potrebovať. Prečo robiť veľký servis po sezóne a tiež ihneď po hlbokej ryhe. Ak sa chcete dozvedieť viac, čítajte ďalej... Najlepším spôsobom, ako udržať svoje lyže či snowboard v dobrej kondícii počas sezóny, je pravidelný servis. Na sezónu by ste sa však mali poriadne pripraviť a preto je servis lyží a snowboardov predtým ako vyrazíte na svahy rovnako dôležitý. Starostlivosť o vašu lyžiarsku výbavu sa vám vráti v podobe skvelých zážitkov z lyžovania, či snowboardovania. Čo servis lyží a snowboardov zahŕňa? Medzi štandardné úkony pri servise lyží patrí brúsenie hrán lyží a brúsenie skĺznice. Na samotnom začiatku je však vždy čistenie skĺznice a jej prebrúsenie na páse. Tým sa odstránia zvyšky starého vosku a odhalia sa prípadné poškodenia v podobe rýh a škrabancov, ktoré je potrebné opraviť. Plocha skĺznice sa potom vyrovná brúsením na kameni. Veľký aj malý servis tieto úkony štandardne zahŕňajú. Nie je jedno, ako sú hrany vašich lyží nabrúsené. Správne prebrúsenie hrán závisí hlavne od typu jazdy, ktorý preferujete a podmienok na lyžovanie. Pre zamrznutý a rýchly povrch sú potrebné ostrejšie hrany, no pre jazdu na mokrom snehu je to inak. Športoví lyžiari volia ostrú hranu - 88 stupňov a menej, rekreační zase tupejšiu, ktorá ide viac k pravému uhlu. Záleží aj na schopnostiach lyžiara. Najlepšie je poradiť sa s pracovníkmi servisu, ktorí od vás zistia všetko potrebné, aby mohli hrany lyží správne prebrúsiť a vy ste si mohli naplno vychutnať lyžovanie. Po zjazde sa tiež odporúča hranu poriadne utrieť do sucha, aby sa počas sezóny predišlo jej korózii. Ďalším krokom je uhlovanie hrán lyží. Pritom je dôležité zohľadniť niekoľko faktorov, ktoré sú pre správne nastavenie dôležité. V prvom rade ide o typ a charakter lyží alebo snowboardu. Dôležitá je aj zručnosť používateľa a tvrdosť podložky. Správny uhol je dôležitý pre dokonalý kontakt hrany so snehom.  K bočnej hrane je potrebné doladiť aj spodnú hranu lyže. Správne zvolené uhly zabezpečia dokonalú ovládateľnosť lyží resp. snowboardu pri robení oblúkov. Po oprave a vybrúsení uhlov je ešte potrebné lyže aj snowboardy znova navoskovať, aby bola skĺznica funkčná. Samotné voskovanie lyží je dôležité, pretože správne navoskované lyže sa nebudú lepiť na sneh, a zhoršovať tak váš zážitok z jazdy. Naopak, budú sa dobre kĺzať, zvýši sa ich rýchlosť a budú lepšie a ľahšie ovládateľné. V 90-ich percentách prípadov na naše tatranské a alpské pomery postačí univerzálny vosk s rozpätím od mínus desať do plus desať stupňov Celzia. Ak ale prituhne k mínus 20, alebo na jarnej lyžovačke teplota vyskočí výrazne nad plus, treba iný vosk. Voskovanie bežiek aj ostatných typov lyží a snowboardov sa môže robiť aj osobitne, čo je vhodné hlavne počas sezóny, ale štandardne sa vykonáva aj v rámci malého a veľkého servisu. Veľký servis okrem toho zahŕňa aj kompletné zalievanie rýh na skĺznici. Kedy robiť servis? Keď chcete udržať svoje lyže v dobrom stave, nemali by ste zabúdať na priebežnú kontrolu počas sezóny. Najmä ak preferujete jazdy v náročnejších podmienkach, kde môžu lyže aj snowboardy dostať poriadne zabrať od kameňov či ľadu. Prípadné väčšie poškodenia skĺznice, alebo hrany je najlepšie dať čo najskôr opraviť, aby sa lyža rýchlo nezničila. Aj stredná ryha v blízkosti hrán rapídne zvyšuje riziko vytrnutia hrany pri ďalšom prejazde nad kameňom či koreňom stromu. Tak sa môže lyža či snowboard neopraviteľne poškodiť. V servisoch vám poskytnú okrem štandardných opráv aj špeciálne, ako, zalievanie, vyplnenie časti sklznice, či oprava vytrhnutej hrany. Pravidelný servis môže podstatne predĺžiť životnosť vašich lyží. Prispieť k tomu môžete aj sami. Zlatým pravidlom by mal byť veľký servis po sezóne. Svoj lyžiarsky set tak dôkladne ošetríte predtým, ako ho odložíte. Vyrdží viac, nezahrdzavie, a je pripravený na novú sezónu. Vďaka impregnačnej voskovej vrstve skĺznica ostane dostatočne vlhká a hrany nezhrdzavejú. Tesne pred sezónou potom stačí urobiť finálne leštenie a môžete sa vydať na lyžovačku. Ani počas sezóny však nezabúdajte na servis a obzvlášť voskovanie lyží. Pre "bežných" lyžiarov je vhodné robiť voskovanie aspoň raz za týždeň, ale nie je nič nezvyčajné, ak sa rozhodnete dať si navoskovať lyže aj po 2-3 dňoch lyžovania. Podstatné je hlavne to, v akom stave je voskovanie skĺznice. Dá sa to zistiť napohľad, ale ak si nie ste istí, pokojne to môžete zveriť do rúk profesionálov. Záleží aj na tom, či je sneh mokrý, sypký alebo zamrznutý na ľad. Na mokrom snehu sa lyže kĺžu horšie a preto potrebujú aj iné voskovanie, ako pri optimálnych podmienkach na svahu. Podobne ako pri ostatných servisných úkonoch, aj navoskovanie lyží si môžete objednať telefonicky, takže ušetríte čas, ktorý by ste strávili čakaním v servise. Správna starostlivosť o lyže a snowboardy zvyšuje okrem životnosti aj bezpečnosť jazdy. Správne nastavenie a vybavenie okrem toho zlepšuje aj celkový zážitok z lyžovania, pretože zlepšuje ovládateľnosť lyží aj ich rýchlosť. Ešte stále neviete, ako často brúsiť lyže? V podstate je to na vás. Ide o to, aký typ jazdy preferujete, ako často lyžujete, v akých podmienkach a podobne. Je rozdiel medzi občasným zjazdom stredne náročného svahu a aktívnym jazdením po strmých či kamenných svahoch. Okrem toho záleží aj na vašej šikovnosti a zručnosti. Niekto nemusí navštíviť servis počas sezóny vôbec a iný aj 4-5-krát. Zlaté pravidlo však stále platí: Servis lyží a snowboardov sa začína prvý deň po skončení sezóny. Servisných pracovísk v ktorých vykonávajú servis lyží a snowboardov je veľa. Nie však všetky ponúkajú naozaj profesionálny servis na kvalitných strojoch. Je dôležité zveriť svoje športové vybavenie do rúk kvalifikovaných pracovníkov, vyberte si preto servis, ktorý má hodnotenia od reálnych zákazníkov.  Ak nemáte čas pred lyžovačkou alebo po sezóne zájsť do servisu, využiť môžete služby servisu SLyže, ktorý má v rámci celej Bratislavy ponuku individuálneho osobného zberu. Nie je to iba kuriér, ktorý lyže vyzdvihne a odnesie ich za Vás. Je to kvalifikovaný pracovník, ktorý Vám okrem vyzdvihnutia poradí a potrebný servis vášho vybavenia s vami odkonzultuje. Takúto službu zberu s konzultáciou má spoločnosť SLyže zatiaľ iba v Bratislave ale čoskoro pribudnú aj ďalšie mestá.   E-mail: info@slyze.sk  Telefón: +421 944 411 758            

17.12.20199686
Marek skúsenosti

Rodina:

Kompletné finančné služby pre všetky vaše potreby

Marek


Stále hľadáte tú najvýhodnejšiu pôžičku,  poistenie rodiny, bývania aj auta. Prípadne chcete investovať a nechcete sa pozerať na výnos pod hladinou inflácie? Všetko toto môžete získať na jednom mieste. Najvýhodnejšie finančné riešenia na jednom webe Na Slovensku pôsobí takmer tridsiatka  bánk a viac ako tridsiatka poisťovní. Preto ak chcete nájsť vhodné riešenie pre vašu výhodnú hypotéku, kvalitné a lacné poistenie, alebo vhodné investičné možnosti, poriadne sa nachodíte.  Navyše každá inštitúcia vám ponúkne len zo svojho košíka a nepovie, že u susedov môže byť niečo viac a lepšie. Úplne iné je to v prípade návštevy FINPO MB, kde na základe vašich potrieb a po dôkladnej analýze vyfiltrujú to najvýhodnejšie, čo sa na trhu nachádza a vy teda získate rýchle riešenie na svoju potrebu a za výhodnú cenu.  Na novej web stránke nájdete osem potrieb, ktoré vo svojom živote takmer každý potrebuje riešiť skôr či neskôr. Od zabezpečenia rodiny, bývania, auta, firmy až po dôchodok. FINPO MB je jedna z mála maklérskych spoločností na Slovensku poskytujúca komplexné služby vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu (Rozhodnutie NBS). Pri spolupráci s viac ako tridsiatkou partnerov, dokážete nájsť vždy to správne riešenie. Koncept na strane klienta Miroslav Bobák zakladal spoločnosť FINPO MB s jediným cieľom. Nájsť pre ľudí to najlepšie možné finančné riešenie na trhu. Preto vo FINPO MB neustále monitorujú ponuky a vyhodnocujú možnosti podľa želaní klientov. Či chcete riešiť financovanie a poistenia auta, poistenie domácnosti, otázku dôchodku, štúdia detí, jednoducho si spraviť poriadok vo financiách, všetko nájdete na jednom mieste. FINPO MB ponúka širokú škálu finančných služieb a riešení pod jednou strechou. Na základe očakávaní a finančného plánu získate najvýhodnejšie a najrýchlejšie riešenia všetkých finančných potrieb.   Pozrite si reálne výsledky Reálne a autentické skúsenosti a výsledky klientov sú tou najlepšou referenciou firmy. Preto sa FINPO MB nechváli vlastným perím, ale necháva, aby za neho hovorili konkrétni klienti. Web beží na platforme, ktorá pomocou widgetov preberá nezávislé recenzie klientov spoločnosti. Sami si tak môžete prečítať, v ktorých konkrétnych otázkach našli najvýhodnejšie riešenie. Tento prvok bežného návštevníka stránky omnoho lepšie zorientuje v službách aj možnostiach, aké môže prostredníctvom FINPO MB využívať a ako ľuďom pomohli. Môžu aj vám.   Ak chcete poradiť v oblasti financií, určite navštívte www.finpomb.sk 

18.07.20199620
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20231705
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231272
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.20231041
Dajte vášmu domácemu miláčikovi to najlepšie

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Dajte vášmu domácemu miláčikovi to najlepšie

Marek


Mačka alebo pes, každý štvornohý člen rodiny si vyžaduje láskavý prístup a starostlivosť. Dajte mu to najlepšie a on sa oplatí vernosťou, láskou a radosťou zo života. Dnes sme s odborníkmi na psíkov a mačky prešli cenné rady pri chove o domáce zvieratá od stravy až po ubytovanie v hoteloch. Strava je základom života Kŕmite psíka granulami? Hrozí mu nebezpečenstvo. “Granule sa s mäsom – teda prirodzenou stravou nedajú absolútne porovnať,” tvrdí Nikoleta Dióssy z firmy Bordy. Podľa najnovších výskumov, tuk v granuliach sa konzervuje pomocou látok ako Ethoxiquin, BHA a BHT. Omega-3 mastné kyseliny v granuliach úplne chýbajú, pretože sa nedá zabezpečiť ich konzervácia. V lepšom prípade prežije pes na pohľad zdravo, žiaľ často prichádza k ochoreniam. Ak chcete vedieť o téme viac, prečítajte si článok Aká je zdravá a vyvážená strava pre vášho psíka.   Ťažko na cvičisku... Poznáme to všetci, ale kto to dodržiava? Niektorí chovatelia psov si neuvedomujú, že pes potrebuje k správnym návykom vycvičiť. „Skúste najskôr navštíviť rôzne cvičáky a oboznámte sa s metódou a postupom pri výcviku, ktoré sa používajú a až po tom si zvoľte miesto, ktoré budete navštevovať. Vaša námaha sa vráti v podobe radostného prejavu psa pri vykonávaní rôznych cvikov, ktoré sa prenesú z cvičiska do vášho bežného života ,“ radí majiteľom psov Miroslav Caboň. O tom ako si správne vybrať vhodného cvičiteľa sa dozviete v článku: Ako vybrať dobré cvičisko pre psa? Keď ste na dovolenke Čo so psíkom? Je lepšie zobrať psa so sebou, alebo ho zveriť hotelu pre psov? Ako si vybrať, čo by mal vyžadovať, hovorí Iveta Dudášová  v článku Hotel pre psov, vyberte si správny. Ak chováte mačky, vyžadujú si samozrejme úplne iný hotel aj prostredie. Čo by nemalo chýbať v hoteli mačičkám a či je možná aj domáca opatera, keď nie ste doma hovorí Bc. Iveta Rossová z Hotela Mačička obšírnejšie v článku Hotel pre mačky s domácou starostlivosťou. So psíkom ku kaderníkovi Katka Krajmerová zo psieho salónu Arisa v Bratislave vysvetlí, prečo je dobré strihať psíka a v článku Prečo a kedy chodiť so psíkom na strihanie srsti, vysvetľuje, pozitíva správnej údržby srsti aj počas zimy. „Viem strihať bez viazania, bez akýkoľvek obmedzení. Rozhodujúci je však prístup. Pes sa ma nebojí a získam si jeho dôveru. Za pätnásť rokov praxe som sa nestretla so psom, ktorý by sa nedal ostrihať bez viazania. Je to všetko o prístupe,“ dopĺňa Eva Matejčíková a v článku Bezstresové strihanie psíka existuje vysvetľuje benefity ľudského prístupu zo strany psieho kaderníka. Pre všetkých, ktorým sa nechce so psíkom do salóna ponúka služby Magdaléna Furstová zo salónu Megi v Senci. Psíkov strihá priamo doma a prečo je tento spôsob humánny a pre chovateľov zaujímavý hovorí viac v článku Strihanie psíka v domácom prostredí. Staňte sa psím záchranárom Aj takáto možnosť je už na Slovensku. Budete vedieť pomôcť svojmu psíkovi, ale aj cudzím. „Naučíte sa ako zachrániť psíka. Ako mu podať umelé dýchanie, masáž srdca,“ hovorí Róbert Solčík z Dogstar - psie centrum. Zároveň v článku Kurz prvej pomoci pre psov, chudnutie aj pooperačná starostlivosť hovorí aj o pooperačnej starostlivosti, či redukčnej diéte pre obéznych psov.   Prečítajte si o starostlivosti o domácich miláčikov skutočne cenné rady z praxe. foto: community.usvsth3m.com, dogbreedguides.com, www.blackdogdev.com, www.express.co.uk

07.11.201415115
Hotel pre psov, vyberte si správny

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Hotel pre psov, vyberte si správny

Marek


Odchádzate na dovolenku, k rodine, či musíte odísť služobne. Psík si sám doma neporadí, nenavarí a preto ostávate pred dilemou. Môžete ho vziať so sebou, čo je stres pre zviera aj majiteľov, otravovať známych, alebo sa spoľahnúť na hotel pre psov. Nejde o žiadny útulok a psík bude radšej ak ho necháte v hoteli, ako by zažíval stres na letisku, či počas dlhej cesty v aute. Potravu je vhodné nabaliť Každý pes má svoje stravovacie návyky. Tie je dobé dodržať aj pri presunutí psíka do psieho hotela. „Meniť stravu pred ubytovaním v hoteli, alebo počas pobytu nie je vhodné a môže mať za následok tráviace ťažkosti. Preto je dobré ak nabalíte psíkovi granule, mrazené mäso a pokrmy, na ktoré je zvyknutý, rovnako spísať jeho denný režim,“ hovorí  Iveta Dudášová  o príprave psíka do hotela. Pre psíky v hoteli Family Songs nie je problém denne variť, pokiaľ je na to psík zvyknutý, keďže majiteľka sa venuje hoteli 24 hodín denne. Pre psov, ktorí nemajú špeciálne nároky vie potravu za doplatok poskytnúť.   Vyžadujte zdravý hotel Pred ubytovaním v hoteli Iveta Dudášová  vyžaduje okrem bežného očkovania proti infekčným chorobám a besnote aj očkovanie proti infekčnému, kotercovému kašľu. Nie je to však výsada, ale základ, vďaka ktorému sa jej za celú dobu fungovania v hoteli nerozšírilo žiadne ochorenie. Nikto nechce dostať domov chorého psíka. Overte si mieru starostlivosti Jedným zo základných atribútov dobrého hotela pre psy je 24 hodinová „hotelová“ služba. Aj preto Iveta Dudášová má v priestoroch kotercov odposluch a neváha ani počas noci ísť k smutnému psíkovi, v prípade, že si vyžaduje starostlivosť, alebo zvýšenú mieru pozornosti.   Dôležitá je atmosféra domova „Vždy je dobré psíkovi pribaliť jeho obľúbenú hračku, či deku z jeho pelechu, tak bude znášať chvíľkové odlúčenie omnoho ľahšie,“ upozorňuje Iveta Dudášová  z hotela pre psov Family Songs. Mimo vlastných kotercov poskytuje hotel záhradu 10 árov, na ktorých sa psíci môžu vyšantiť. Samozrejme pod dohľadom, aby neprišlo ku neželanému kontaktu. Aj preto je Iveta Dudášová so psami takmer nepretržite. Starostlivosť v zime Zimné mesiace sú časom lyžovačiek a dovoleniek v exotike. Pre psíkov je toto obdobie zložitejšie a treba ich pripraviť aj na pobyt v psom hoteli. „Psíkov musíme po venčení vždy očistiť a vysušiť, mokrý psík u nás nikdy nejde do boxu, ide o zdravie a bezpečnosť,“ hovorí Dudášová. Aj preto sa nemusíte v dobrom hoteli o psíka báť. Naopak, v pravom zmysle slova zažije rovnako zaujímavú dovolenku, ako jeho majiteľ.   Psí hotel Family Songs ponúka ubytovanie pre psíkov v tichom prostredí rodinného domu v obci Bernolákovo, 15 km od Bratislavy. Kapacita je 6 psíkov menšieho vzrastu. Pravidelné vychádzky sú zabezpečené v oplotenej záhrade. Ponúka tiež možnosť dennej škôlky pre šteniatka. Pre psíkov zabezpečí stravu, alebo si môžete priniesť vlastnú stravu.    foto: Family Songs

31.10.201412556
Ako efektívne a šetrne odstrániť psovi zubný kameň?

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Ako efektívne a šetrne odstrániť psovi zubný kameň?

IvanaD


Zdravý chrup je pre psov rovnako dôležitý ako pre ľudí. Zuby pomáhajú psíkovi dostatočne rozhrýzť potravu, ktorú potrebuje pre svoj správny vývin. Ak nie je v poriadku chrup, trpí celé telo. Zanedbaná dentálna hygiena totiž vedie ku vzniku zubného kazu, bolesti a zápalu ďasien, v najhoršom prípade až k strate zubov, čím psík veľmi trpí. Preto je  potrebné  dbať na zubnú hygienu už od šteniatka a zuby psovi pravidelne a dôsledne čistiť. Ideálne aspoň 2x do týždňa. Tým predchádzame tvorbe zubného kameňa.  Čo je príčinou vzniku zubného kameňa a ako ho môžeme odstrániť, ak sa objaví? ČO JE ZUBNÝ KAMEŇ A PREČO VZNIKÁ Podobne ako u ľudí, aj u psov sú za vznik zubného kameňa zodpovedné baktérie v ústnej dutine. Tie, spoločne so slinami a zvyškami jedla,  vytvárajú na zuboch vrstvu známu ako zubný povlak. Tento sa najviac tvorí na ťažšie dostupných miestach a v medzizubných priestoroch. Preto sa často vyskytuje najmä u plemien menšieho vzrastu, psov s krátkym nufákom a inak postaveným chrupom, kedy sú zuby príliš blízko seba. Nevyhýba sa však ani ostatným plemenám. Ak sa povlak včas neodstráni, pôsobením minerálnych solí zo slín začne tvrdnúť a meniť sa na zubný kameň. Ten vytvára priestor pre usádzanie ďalších baktérií a tvorbu zubného kazu. Zubný kameň u psa spoznáte jednoducho – ide o šedý až svetlohnedý tvrdý nános v okolí ďasna. Objavuje sa nielen z vonkajšej, ale aj z vnútornej strany zubov a môže spôsobovať zápach z úst. Ak je usadený na ťažšie dostupných miestach, ľahko ho prehliadnete. Preto je lepšie nechať skontrolovať chrup psa odborníkovi. NEODBORNÉ OŠETRENIE MÔŽE UBLÍŽIŤ Ak už zubný kameň vznikne, je potrebné ho čím skôr odstrániť.  Existuje niekoľko spôsobov, ako to urobiť.  Jedným z nich je manuálne odstránenie zubného kameňa s pomocou škrabky. Niektorí majitelia psov si ju kupujú domov s vidinou ušetrených peňazí za zákrok u veterinára. Odstrániť psovi zubný kameň ale vyžaduje istú dávku zručnosti, a ak ju ako laik nemáte, môžete psíkovi skôr ublížiť ako pomôcť. Ide totiž o procedúru, pri ktorej je dôležitá spolupráca psa. Ten musí dokázať sedieť bez pohnutia dlhší čas a vedzte, že je to skôr zázrak ako pravidlo. Máloktorý psík ma takú trpezlivosť. Ďalšou komplikáciou je technika odstraňovania zubného kameňa. Musíte presne vedieť, ako a kde pritlačiť tak, aby ste kameň odstránili a zároveň nepoškodili zubnú sklovinu. Riziko spojené s odstraňovaním zubného kameňa v domácich podmienkach je aj v tom, že škrabka sa do medzizubných priestorov nedostane a tým pádom problém vášho psíka nevyrieši. A to je dostatočný dôvod na to, aby ste tento zákrok nechali radšej na profesionálov. ODSTRÁNENIE ZUBNÉHO KAMEŇA ULTRAZVUKOVOU KEFKOU V súčasnosti existuje jednoduchšia a efektívnejšia metóda, ktorá zbaví psíka zubného kameňa rýchlo a bezbolestne. Jedná sa o odstránenie zubného kameňa ultrazvukom.  Tento zákrok môžete so svojim psíkom absolvovať priamo u  veterinára. Rátajte však s tým, že sa nezaobíde bez celkovej anestézie. Tá má samozrejme svoje riziká a zaťažuje organizumus. Preto špecialisti na dentálnu hygienu psov priniesli na trh šetrnejšiu alternatívu ošetrovania zubného kameňa. Prevratnou novinkou v starostlivosti o psí chrup je unikátna ultrazvuková kefka. Jej najväčšou výhodou je, že pri používaní nevydáva žiaden rušivý zvuk ani pohyb, ktorý by bol pre psa traumatizujúci. Pracuje na princípe ultrazvukových vĺn, ktoré prenikajú hlboko do ďasien a okamžite rozbíjajú zubný kameň. Tento moderný spôsob odstraňovania zubného kameňa ponúkajú v rámci svojich služieb už aj niektoré psie salóny, napríklad Dog´s beauty & wellness salóne pre psov na Mánesovom námestí 1 v Bratislave – Petržalke. Milý personál sa tu postará nielen o dokonalé čisté zuby vášho psa, ale zabezpečí mu tiež komplexnú starostlivosť od hlavy po labky. A pretože prevencia je najdôležitejšia, radi vám  poradia, ako sa o psí chrup správne starať a udržiavať ho čistý a zdravý. Psík sa vám za návštevu tohto salóna isto odvďačí :-)   https://www.dogsbeauty.sk/ +421 948 995 901                 O vytvorenie webstánky Dog´s beauty & wellness sa postaral tím zariadim.sk. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

21.04.20227050
Psí salón v Petržalke s exkluzívnymi wellness službami pre domácich miláčikov

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Psí salón v Petržalke s exkluzívnymi wellness službami pre domácich miláčikov

IvanaD


Psy sú obľúbenými domácimi maznáčikmi v mnohých rodinách. Nie nadarmo sa hovorí, že pes je najlepší priateľ človeka. Vnímame ich ako plnohodnotných členov rodiny, ktorých  zahŕňame láskou a chceme im dopriať tú najlepšiu starostlivosť. Vykúpaný, pekne učesaný a ostrihaný psík je pýchou a radosťou každého majiteľa. Niektorí majitelia psov sa na tieto činnosti podujmú sami, iní radšej navštívia psí salón, kde sa o ich miláčika postarajú špičkoví odborníci. Návšteva psieho salóna totiž nie je len estetickou záležitosťou, ale môže mať aj mnohé zdravotné benefity. Ak si vyberiete salón pre psov s wellness službami, okrem, kúpania, česania a strihania psov tu môže váš chlpáč absolvovať rôzne relaxačné a liečebné procedúry ako napríklad ozonoterapia či aromaterapia. Dog´s beauty & wellness salón pre psov je ideálnym miestom, kde váš psí maznáčik dostane 100% starostlivosť. Nachádza sa na Mánesovom námestí  1, v Bratislave - Petržalke, neďaleko Psej škôlky a poskytuje komplexné služby pre psov všetkých plemien a veľkostí. Kúpanie, fénovanie, česanie a strihanie psov Najčastejšie procedúry, kvôli ktorým majitelia navštevujú psí salón Dog´s beauty & wellness sú kúpanie, fénovanie, česanie a strihanie psov. Pochopiteľne, keďže psíky sú veselé a hravé tvory, často si umažú, ulepia,  prípadne zamotajú srsť a potrebujú dôsledne okúpať, vyfénovať a vyčesať. Týka sa to predovšetkým dlhosrstých plemien ale aj srsť krátkosrstých psov si vyžaduje pravidelné čistenie a starostlivosť, aby váš chlpáč netrpel nepríjemnými kožnými ochoreniami. Personál v Dog´s beauty & wellness  rozumie potrebám psíkov, a preto pri starostlivosti o ne používa len kvalitnú a šetrnú kozmetiku pre psov. Ak vlastníte psíka, ktorý nemá srsť s podsadou, určite viete, že je potrebné ho upravovať pravidelným strihaním.  Nie každý pes má túto procedúru rád. V salóne pre psov Dog´s beauty & wellness  však vedia, ako ostrihať psa bez stresu a podľa moderných trendov. Odstrániť psychickú nepohodnu a navodiť pokoj pred strihaním pomáha psíkom aromaterapeutický kúpeľ alebo ozonoterapia kombinovaná s hydromasážou. Tieto procedúry sú zároveň aj mimoriadne prospešné pre ich celkové zdravie.    Aromaterapia pre psov Aromaterapia pre psov je unikátna liečebná metóda, ktorá pomáha psíkom zrelaxovať a zároveň predchádzať rôznym zdravotným ťažkostiam. Zlepšuje stav srsti, imunitu kože a v spojení s perličkovým kúpeľom je jej účinok ešte výraznejší, pretože bublinky  jemne masírujú pokožku a umožňujú liečivým látkam lepšie preniknúť do pokožky.   Aromaterapeutický kúpeľ s prírodnými éterickými olejmi si môže v salóne  Dog´s beauty & wellness vychutnať psík akejkoľvek rasy a  vzrastu, dokonca aj chlpáči s veľmi citlivou kožnou či kožnými ochoreniami. Pre jej relaxačné a liečebné účinky na telo aj srsť sa odporúča využiť v kombinácii so strihaním psa alebo trimovaním.  Ozonoterapia / hydromasáž pre psov Ozonoterapia pre psov je ďalšia moderná a veľmi efektívna liečebná metóda, ktorú môže váš psík v  salóne Dog´s beauty & wellness absolvovať. Princíp tejto terapie spočíva v liečbe ozónom, ktorý je už roky známy ako prostriedok na ničenie vírusov, baktérií a plesní. Ozonoterapiu sa zvyčajne kombinuje s hydromasážou, kedy má najväčší účinok pri liečbe rôznych kožných a kardiovaskulárnych ochorení u psov.  Ozonoterapia / hydromasáž sa realizuje v špeciálne upravenej vani pre psov, kde si každý psík dokonale oddýchne a zrelaxuje. Ozón zabezpečí dezinfekciu a prekrví pokožku , zatiaľ čo hydromasáž pomôže uvoľniť stres, zlepšiť okysličenie krvi, dýchanie, povzbudí srdcovo-cievny systém aj prúdenie lymfy. Ozonoterapia pre psov je zároveň výborná prevencia pred nadmernými pĺznutím.  Terapia trvá priemerne 15-20 minút, ak ju však budete chcieť skombinovať so strihaním či trimovaním, počkáte si na svojho miláčika o niečo dlhšie. Trimovanie psov Ak ste majiteľom stavača, setra, bradáča, teriéra, prípadne iného hrubosrstého domáceho miláčika, potom sa bez pravidelného trimovania v salóne nezaobídete. Srsť hrubostrstých plemien nevypadáva v závislosti od ročných období, ale dorastá a odumiera priebežne počas celého roka. Trimovanie je spôsob, akým sa s pomocou špeciálnych trimovacích nožov odstraňuje stará odumretá srsť, ktorá by inak nevypadla. Je to bezbolestná metóda, vďaka ktorej psy menej pĺznu a majú krajšiu a odolnejšiu srsť. Ideálne je začať s trimovaním už od šteniatka, aby si na túto procedúru zvyklo. Ak ste trimovanie psa ešte nikdy nerobili a netrúfate si na neho sami, v salóne Dog´s beauty & wellness to profesionáli radi spravia za vás. Komplexná starostlivosť o psov Spomínané služby sú len zlomkom toho, čo všetko váš domáci maznáčik dostane v Dog´s beauty & wellness salóne pre psov . V rámci komplexnej starostlivosti o psa sa tu vždy s úsmevom a profesionálne postarajú nielen o jeho chlpatý kožúšok, ale zrealizujú aj čistenie uší, strihanie pazúrikov, úpravu a masáž labiek a odstránenie zubného kameňa ultrazvukom.  Dog´s beauty & wellness je skrátka príjemné miesto, ktoré milujú psíky aj ich majitelia.  Navštívte tiež so svojim chlpáčom Dog´s beauty & wellness salón pre psov a presvedčte sa o kvalite služieb sami.   https://www.dogsbeauty.sk/ +421 948 995 901                 O vytvorenie webstánky Dog´s beauty & wellness sa postaral tím zariadim.sk. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

20.04.20224533
Hotel pre mačky s domácou starostlivosťou

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Hotel pre mačky s domácou starostlivosťou

Marek


Mačky sa stávajú domácimi miláčikmi rovnocennými s psíkmi. Preto je potrebné často pri dlhých cestách mimo domov riešiť ich opateru. Hotely pre mačky a psy sú diametrálne odlišné aj čo sa týka potrieb ich zverencov. Pred nástupom do hotela Pred tým ako pošlete mača na pár dní do hotela budete v dobrých hoteloch podrobení overeniu si zdravotného stavu mačičky. „Vyžadujeme potvrdenie o zdravotnom stave nie staršie ako 3 dni a ošetrené voči vonkajším a vnútorným parazitom Frontline combo, Advocate. Bez potvrdenia zvieratá nepreberáme,“ hovorí Bc. Iveta Rossová z Hotela Mačička. Ak náhodou nestihnete potvrdenie u lekára o ošetrení pred parazitom, mačiatko vám vezmú, ale povinne každému aplikujeme prostriedky na náklady majiteľa. POPLATOK je 15,- euro. „Súčasťou výbavy musí byť aj  platné očkovania minimálne trojkombináciou a očkovanie proti besnote nie staršie ako jeden rok. Spolu s mačičkou sa odovzdáva veterinárny očkovací preukaz, ktorý zostáva počas pobytu mačičky v hoteli pred ubytovaním je spísaná medzi prevádzkovateľom a majiteľom mačičky zmluva o ubytovaní,“ hovorí o priebehu Bc. Iveta Rossová. Takýto prístup sa neoplatí podceniť, nakoľko zdravie domácich miláčikov je pre každého majiteľa prioritou. Príroda aj hry „V hoteli poskytujeme luxusné nadštandardné ubytovanie v samostatných kójach, z ktorých každá má vlastné okno na pozorovanie vtáčikov a prírody, hovorí Bc. Iveta Rossová.  V priestoroch hotela by mala byť samozrejmosťou aj veľká spoločná herňa s množstvom hračiek, tunelov, preliezačiek a škrabadiel. Mačky sú hravé a pri zabezpečení voľného času sú pokojné a pobyt v hoteli si užijú.   Strava Strava ja po čistote a bezpečnosti prostredia základom dobrej kondície každej mačky. Preto Hotel Mačička poskytuje stravu v súlade so zdravotnými potrebami každej mačky. „Strava  mačičky je zabezpečovaná 2x denne, je možné vyberať z rôzneho sortimentu krmív, kapsičiek, konzerv a granúl. Je možné zabezpečiť špeciálnu stravu a interval podávania podľa priania zákazníka a zvyklostí mačičky,“ hovorí Bc. Iveta Rossová. Podľa priania klienta poskytuje Hotel Mačička  čerstvé predmrazené mäso – kuracie, morčacie prsia, hovädzie mäso, ryby, tuniak. Varené mäso, syr, smotana, Pribináčik, mačacie mlieko. Samozrejmosťou by mala byť ústretovosť vlastných nárokov na stravu a kŕmenie. Správny hotel preto umožní aj donesenie stravy z domu. Takýto postup je pre mačičky zároveň menej stresujúci. Tráva pre mačky je zabezpečená v cene ubytovania. Catsittering Pre mačičky so špeciálnymi potrebami, alebo tie, ktoré si nevedia zvyknúť na cudzie prostredie poskytuje Hotel Mačička tiež domácu starostlivosť. „V prípade, že mačička je mimoriadne fixovaná na svoj domov a nechcete ju stresovať zmenou prostredia, môžete využiť túto našu službu. V čase neprítomnosti mačičku navštívime a postaráme sa o ňu priamo u klienta doma,“ hovorí  Bc. Iveta Rossová.  Doplní krmivo, vodu, vyčistí misky a toaletu, skontrolujeme jej zdravotný stav. Pokiaľ bude o to javiť záujem, tiež sa s ňou pohrá a pomazná. Aj touto cestou môžete svojim mačkám zabezpečiť dostatok starostlivosti a opatery aj počas neprítomnosti.   Hotel Mačička poskytuje tri druhy ubytovania, ktoré spĺňajú požiadavky aj najnáročnejších klientov. Každá kója a box majú samostatnú toaletu so stelivom, škrabadlo, pohodlné odpočívadlo, misky na vodu, granulky a mäkkú stravu, podľa stravovacích návykov mačičky. Hotel sa nachádza v krásnom tichom prostredí v Martine - Podháji pod Pivovarom na starej ceste smerom na lokalitu Stráne, blízko zimného štadióna. Prevádzkujeme ho v moderných priestoroch novej prístavby rodinného domu, je vykurovaný a klimatizovaný, s tromi miestnosťami.   foto: Hotel Mačička 

06.11.201413853
Ako vybrať dobré cvičisko pre psa?

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Ako vybrať dobré cvičisko pre psa?

Marek


Miroslav Cabon zasvätil svoj život chovu a starostlivosti o psy. Vďaka jeho nadšeniu vznikla chovná stanica Tajomný Dvor Koválov, zameriavajúca sa na chov molossoidného plemena American bulldog. To však nie je všetko čo v Senici ponúka a radí, ako vybrať pre psa vhodný výcvik. Ako si vybrať dobré výcvikové stredisko? Výcvikových stredísk je v poslednom čase ako maku. Nie každé poskytuje rovnakú úroveň a rovnakú mieru starostlivosti. Každý pes je iný a preto Miroslav Caboň pristupuje ako cvičiteľ ku každému zverencovi osobitne a hovorí: „Na každom majiteľovi je, či si dá prácu na preverenie výcvikových metód, ktoré sa na danom cvičisku vykonávajú. Dostali sa k nám psíky z iného cvičiska a nestačil som sa čudovať nad nezmyselným správaním a ešte nezmyselnejším výberom postupu pri zostavovaní výcvikového plánu. Pri výcviku rôznych plemien musia byť samozrejme aj rôzne metódy a úplne iný prístup.“ V Tajomnom Dvore Koválov sa venujú všetkým druhom psou osobitou metodikou, dokonca s dôrazom na to, čím chcete aby pes bol, alebo v akých zručnostiach ho chcete vycvičiť. „Skúste najskôr navštíviť rôzne cvičáky a oboznámte sa s metódou a postupom pri výcviku, ktoré sa používajú a až po tom si zvoľte miesto, ktoré budete navštevovať. Vaša námaha sa vráti v podobe radostného prejavu psa pri vykonávaní rôznych cvikov, ktoré sa prenesú z cvičiska do vášho bežného života ,“ radí majiteľom psov Miroslav Caboň. Odstránenie zlých návykov aj rozšírený výcvik na obranu Výchova psa je jedným zo základných pilierov starostlivosti. Miroslav Caboň z Tajomného Dvora Koválov preto tvrdí, že každý by mal svojho psa podrobiť výcviku. Keďže bez výcviku psy často dostávajú zlé návyky, neposlúchajú, alebo sú neoprávnene agresívne. Aj na to je však riešenie. „Vycvičili sme aj psa, ktorý nebol zvládateľný, mal zlé návyky a podarilo sa ho prevychovať. Treba však zvoliť správny prístup a vždy je lepšie pracovať od začiatku na návykoch dobrých,“ hovorí Miroslav Caboň z chovnej stanice Tajomný Dvor Koválov, ktorá ponúka aj základný výcvik a prevýchovu zlozvykov, agresivity , bežnú údržbu ako čistenie uší, vytláčanie análnych žliaz, strihanie pazúrikov. Samozrejmosťou je aj psí hotel počas neprítomnosti majiteľa. Ten psov nestresuje, keďže prostredie im je už z výcviku dobre známe. Starostlivosť o psa ma komplexnej úrovni Len čo navštívite Tajomný Dvor Koválov, viete že to so psami myslia vážne. Okrem prvotriedneho výcviku zabezpečujú aj veterinárnu starostlivosť, odborné poradenstvo, prípravu na súťaže. A to nie je všetko. Venujú sa aj správnej životospráve psov. „V ponuke sú rôzne výživové doplnky, granule rôznych značiek ako aj čisté mäso / srdce, jazyk / mleté i v celku. Samozrejmosťou sú aj pomôcky na výchovu psov. Rôzne veci pre bežnú údržbu psíkov ako gély na čistenie uší, antiparazitné šampóny a obojky, kliešte na strihanie pazúrikov a podobne,“ hovorí Miroslav Caboň. Stačí stanicu navštíviť a overiť si jej dobrú povesť v praxi. Pravidelne totiž organizujú stretnutia nadšencov psích športov, ktoré sa konajú pravidelne každú nedeľu o 9.hod za futbalovým ihriskom TJ Koválov.   Tajomný Dvor Koválov chová plemeno Americký Bulldog a venuje sa výcviku, výchove, prevýchove a odstraňovaniu zlozvykov. Ponúkame tiež poradenstvo v chove, slúži aj ako hotel pre psov a distribúciu krmiva. foto: http://www.americanbulldog.estranky.cz/

06.11.201414629
Aká je zdravá  a vyvážená strava pre vášho psíka

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Aká je zdravá a vyvážená strava pre vášho psíka

Marek


Spoločnosť Bordy sa špecializuje na predaj prirodzenej, mrazenej mäsitej stravy pre všetky spoločenské zvieratá. Dnes sme sa preto s Nikoletou Dióssy z firmy Bordy rozprávali o chutnej a vyváženej strave pre domácich miláčikov. Znovuzrodená surová potrava Treba si uvedomiť, že pre psa je surová a kvalitne vyvážená strava základom života.  Približuje sa totiž jeho najprirodzenejšej skladbe. Preto prišlo jedlo BARF, ktoré ako prvé použila Američanka Debbie Tripp, aby označila ľudí, ktorí kŕmia svojich psov čerstvou surovou stravou. „V tomto prípade BARF znamená Born Again Raw Feeders (znovuzrodená surová potrava). Neskôr bol akronym zmenený na Biologically Appropriate Raw Foods – biologicky vhodná surová strava,“ vysvetľuje Nikoleta Dióssy z firmy Bordy. Granule spôsobujú problémy Mnoho majiteľov psov má pochybnosti o kŕmení BARF, pretože výrobcovia krmív a veterinári často pred surovým mäsom a kosťami varujú. Surové mäso je vraj nebezpečné kvôli parazitom a salmonele. Zdôrazňujú, že len granule vedia zabezpečiť vyváženú stravu. “Granule sa s mäsom – teda prirodzenou stravou nedajú absolútne porovnať,” tvrdí Nikoleta Dióssy z firmy Bordy. Podľa najnovších výskumov, tuk v granuliach sa konzervuje pomocou látok ako Ethoxiquin, BHA a BHT. Tieto konzervačné látky môžu poškodzovať biele krvinky, oslabovať imunitný systém a blokovať príjem glukózy. Pretože zvyšujú riziko nádorových ochorení sú pre ľudskú výživu zakázané. Omega-3 mastné kyseliny v granuliach úplne chýbajú, pretože sa nedá zabezpečiť ich konzervácia.   V lepšom prípade prežije pes na pohľad zdravo, žiaľ často prichádza k ochoreniam. Imunitný systém je oslabený nedostatkom enzýmov, aminokyselín, antioxidantov a esenciálnych mastných kyselín. Slinné žľazy sú preťažené a nefungujú správne, vytvára sa zubný kameň a chronický zápal v papuli, ktorý opätovne oslabuje imunitný systém. Medzitým prichádzajú na rad rôzne diétne krmivá, aby potlačili ochorenie, ktoré je vyvolané kŕmením hotovou suchou potravou. Keby to nebolo smutné, mohli by sme sa nad tou iróniou zasmiať. Kŕmte psa mäsom - začíname Ľudia, ktorí začali kŕmiť svoje psy stravou založenou na BARF zbadali zlepšenie ich zdravotného stavu. Zmizli problémy s kožou, psy mali viac energie a feny oveľa menej problémov s graviditou a starostlivosťou o potomstvo. Ako začať s prechodom psa na zdravú stravu vysvetľuje Nikoleta Dióssy: „Mäso by malo byť nakrájané na väčšie kusy, prípadne podávané spolu s kosťou, pretože žuvanie je veľmi dôležité pre starostlivosť o zuby. Mäso a obilie by sa nemalo podávať súčasne, lebo spôsobuje nadúvanie. Pes by teda mal jesť dva krát denne, keď chcete kŕmiť aj obilovinami. Kvôli tráveniu a kvôli zníženiu rizika torzie žalúdka. Raz do týždňa by sa ako odľahčovací deň mala podávať len zelenina alebo vločky. Ak to pes dobre znáša, môže mať aj jeden deň úplne pôstny – len s vodou. Zeleninu môžte podávať samostatne alebo súčasne s mäsom. Sú psi, ktorí nemajú radi zeleninu a vtedy je dobré zeleninové pyré primiešať do mletého mäsa."Dôvera, ktorá má základ v istote Pri otázke, kde zaobstarať vhodné krmivo je dobré pozrieť sa po overených a spoľahlivých dodávateľoch mäsa a surovej stravy. Pretože nesprávny výber, alebo nekvalitná strava môžu spôsobiť psovi závažné problémy. Preto si v spoločnosti Bordy potrpia na kvalitu aj dobré referencie. „Na trhu sme viac ako 12 rokov, počas ktorých sme nadobudli odborné ale aj praktické skúsenosti v tejto oblasti. Disponujeme profesionálnymi mraziarenskými boxmi v ktorých dôkladne uskladňujeme tovar. Rozvoz tovaru v rámci Slovenskej republiky zabezpečujeme vlastnou dopravou pomocou chladiarenských vozov a veterinárne kontroly absolvujeme každý mesiac,“ hovorí Nikoleta Dióssy. Dôvera je tak postavená na tradícii, vďaka ktorej prežíva plnohodnotný a zdravý život čoraz viac psích miláčikov.   V sortimente Bordy nájdete kvalitné výrobky určené pre chov spoločenských zvierat. Ponuku výrobkov sa snažíme pravidelne obmieňať a neustále sledujeme kvalitu tovarov, aby sme Vašim štvornohým spoločníkom prinášali zdravú a vyváženú stravu. PRE ÚTULKY A NÁKUPCOV PRE ÚTULKY POSKYTUJÚ PERMANENTÚ ZĽAVU 10% PO CELÝ ROK.

06.11.201418539
Bezstresové strihanie psíka existuje

Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov

Bezstresové strihanie psíka existuje

Marek


Strihanie srsti je pre každého psa istým dobrodružstvom. Môže byť sprevádzané stresom, ale aj láskavým prístupom, vďaka ktorému psík zažije nové dobrodružstvá. Touto cestou sa vydala Eva Matejčíková z Bratislavy, ktorá strihá psov bez použitia akýkoľvek stresujúcich nástrojov. Zákazník je pri strihaní so psíkom Málo salónov umožňuje, aby bol majiteľ psa prítomný priamo pri strihaní. Eva Matejčíková však tvrdí, že práve prítomnosť majiteľa, znižuje mieru stresu u zvieraťa. „V prvom rade  si treba uvedomiť, že psík sa dostáva do cudzieho prostredia, vidí nástroje, iných ľudí a nevie, čo môže očakávať. Majiteľ mu však dodáva istotu, že sa mu nič zlé nestane,“ vysvetľuje Matejíčková, ktorá má pätnásťročné skúsenosti s bezstresovým strihaním psíkov.   Psa nikdy neuväzuje Pri strihaní psa sa zvykne používať takzvaná šibenica. Psík sa pevne uviaže, aby pri strihaní nezranil sám seba, prípadne holiča. Eva Matejčíková takúto prax neuznáva a považuje to za veľké znepokojenie psa. „Viem strihať bez viazania, bez akýkoľvek obmedzení. Rozhodujúci je však prístup. Pes sa ma nebojí a získam si jeho dôveru. Za pätnásť rokov praxe som sa nestretla so psom, ktorý by sa nedal ostrihať bez viazania. Je to všetko o prístupe,“ hovorí Eva Matejčíková. Vyväzovanie psov považuje za prežitok, ktorý by mal zo salónov rýchlo vymiznúť. S prívetivým prístupom k zvieraťu totiž nemá nič spoločné. Každý pes je individualita Nedalo sa nespýtať, aké momentálne letia trendy v psích účesoch. Eva Matejčíková však podáva odpoveď, že trendy sú jedna vec, ale charakter a vizáž psa druhá. „Možno to znie nadnesene, ale ja sa trendmi neriadim. Samozrejme, strihám aj na súťaže a podľa katalógu, no vždy sa snažím ušiť strih na mieru konkrétneho psa. O tom je celý prístup. Rovnako ako ľuďom, tak aj psom niektorý účes sadne, pri inom treba zvážiť vzhľadom k jeho črtám niečo špecifické. Nestrihám strojovo podľa šablóny a psy to cítia. Preto mi dôverujú a cítia, že budú krajší,“ vysvetľuje Eva Matejčíková. Vďaka ľudskému prístupu a skutočnému zanieteniu má mnoho spokojných psíkov aj ich majiteľov. Samozrejme čerstvo ostrihaným chlpáčom vie poskytnúť aj oblečenie na mieru, či špeciálne kozmetické a výživové doplnky.   Eva Matejčíková  a jej  Chovateľské potreby NIN so salónom pre psov psíka ostrihajú a upravia. V prípade záujmu ponúkajú aj možnosť ušitia oblekov na mieru. Nájdete široký výber doplnkov pre chovateľov zvierat, kozmetiky a antiparazitárnych preparátov.   foto:http://easyfazhions.com

06.11.201419859

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Inšpirujte sa vianočnými nápadmi na zaujímavé darčeky!

Rodina:Vianočné inšpirácie

Inšpirujte sa vianočnými nápadmi na zaujímavé darčeky!

Marek Rodina


Otázka, ktorú si kladú mnohí majitelia psov. V prirodzenom prostredí ich srsť totiž tvorí prirodzenú ochranu tela. Netreba však zabúdať, že psy už dnes chováme pre iné ako úžitkové účely. Sú súčasťou našich domovov a bytov. Preto by malo byť strihanie a úprava srsti bežnou súčasťou ich života. Pre pohodlie majiteľa aj lepšie zdravie samotného psíka. Viac energie aj krásy Pes je živý tvor a preto vie každú starostlivosť majiteľa oceniť. Katka Krajmerová zo psieho salónu Arisa v Bratislave hovorí, že medzi jednoznačné pozitíva strihania psíkov treba zaradiť viac energie, lepší pohyb, lepšiu hygienu a prízvukuje, že pekne upravené psy sa rovnako ako ľudia, radi predvádzajú. Benefity pre majiteľa Psíci s upravenou srsťou majú menej kožných parazitov, sú čistejší a úpravu srsti ocení majiteľa aj po návrate z vychádzky. „Psy s upravenou srsťou sú čistotnejší. Menej im vypadávajú chlpy a zároveň nenosia domov špinu z vychádzky. Nie je potrebné ich zakaždým kúpať a eliminuje sa aj psí zápach,“ vysvetľuje Katarína Krajmerová. Starostlivosť sa vyplatí Do psieho salónu Arisa chodia psy radi. Nielenže sa im upraví srsť, ale rovnako je súčasťou očisty aj čistenie uší, či zastrihávanie nechtov pod odborným dohľadom. Práve na tieto úkony majitelia psov často sami nemyslia a ich psíkovi sa po absolvovaní skrášľujúcej procedúry doslova uľaví. „Strihanie aj s čistením je dobré absolvovať každé dva až tri mesiace. Tak ostane psík v dobrej kondícii aj zdraví,“ hovorí Katarína Krajmerová, ktorá pripravuje psíkov aj pre výstavy, či do súťaží. Strihanie psíka cez zimu? Srsť slúži ako prirodzená ochrana zvierat. Aj domáci „havkáči“ chodia von na vychádzky a preto je na mieste položiť si otázku, či je vhodné psíka strihať aj počas zimných mesiacov. Odpoveď podáva Katka Krajmerová: „Úprava psíkov je vhodná aj cez zimu. Ide o úpravu vo oblasti tváre, hlavy, alebo labiek a  celá srsť sa skráti, prečistí a iba pristrihne. Prirodzene pre niektorých háklivejších psíkov po úprave ponúkam aj oblečenie, ktoré sa im zíde počas chladných dní.“ Netreba sa preto báť úpravy psíka aj počas zimy. Zabezpečíte tak jeho prvotriednu srsť a vzhľad aj zdravie.   foto: Salón Arisa

30.11.201629530

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Rodina:Lyžovačka snov

Výber lyžiarskej prilby nepodceňujte!

Joli Joli Rodina


Otázka, ktorú si kladú mnohí majitelia psov. V prirodzenom prostredí ich srsť totiž tvorí prirodzenú ochranu tela. Netreba však zabúdať, že psy už dnes chováme pre iné ako úžitkové účely. Sú súčasťou našich domovov a bytov. Preto by malo byť strihanie a úprava srsti bežnou súčasťou ich života. Pre pohodlie majiteľa aj lepšie zdravie samotného psíka. Viac energie aj krásy Pes je živý tvor a preto vie každú starostlivosť majiteľa oceniť. Katka Krajmerová zo psieho salónu Arisa v Bratislave hovorí, že medzi jednoznačné pozitíva strihania psíkov treba zaradiť viac energie, lepší pohyb, lepšiu hygienu a prízvukuje, že pekne upravené psy sa rovnako ako ľudia, radi predvádzajú. Benefity pre majiteľa Psíci s upravenou srsťou majú menej kožných parazitov, sú čistejší a úpravu srsti ocení majiteľa aj po návrate z vychádzky. „Psy s upravenou srsťou sú čistotnejší. Menej im vypadávajú chlpy a zároveň nenosia domov špinu z vychádzky. Nie je potrebné ich zakaždým kúpať a eliminuje sa aj psí zápach,“ vysvetľuje Katarína Krajmerová. Starostlivosť sa vyplatí Do psieho salónu Arisa chodia psy radi. Nielenže sa im upraví srsť, ale rovnako je súčasťou očisty aj čistenie uší, či zastrihávanie nechtov pod odborným dohľadom. Práve na tieto úkony majitelia psov často sami nemyslia a ich psíkovi sa po absolvovaní skrášľujúcej procedúry doslova uľaví. „Strihanie aj s čistením je dobré absolvovať každé dva až tri mesiace. Tak ostane psík v dobrej kondícii aj zdraví,“ hovorí Katarína Krajmerová, ktorá pripravuje psíkov aj pre výstavy, či do súťaží. Strihanie psíka cez zimu? Srsť slúži ako prirodzená ochrana zvierat. Aj domáci „havkáči“ chodia von na vychádzky a preto je na mieste položiť si otázku, či je vhodné psíka strihať aj počas zimných mesiacov. Odpoveď podáva Katka Krajmerová: „Úprava psíkov je vhodná aj cez zimu. Ide o úpravu vo oblasti tváre, hlavy, alebo labiek a  celá srsť sa skráti, prečistí a iba pristrihne. Prirodzene pre niektorých háklivejších psíkov po úprave ponúkam aj oblečenie, ktoré sa im zíde počas chladných dní.“ Netreba sa preto báť úpravy psíka aj počas zimy. Zabezpečíte tak jeho prvotriednu srsť a vzhľad aj zdravie.   foto: Salón Arisa

03.01.202015614

Kúpa 3 izb. bytu na Muškátovej…

Sprostredkovanie kúpy 3 izb. bytu v Ružinove na Muškátovej ulici

Top Agents - Ivana…
4.5/5 19 hodnotení

Odstránenie zubného kameňa…

Veľmi veľká spokojnosť s dentálnou hygienou aj so všetkým ostatným, keby som…

Dogsbeauty.sk
Dogsbeauty.sk
5/5 19 hodnotení

Tepovanie v Detskom centre

Páni z Bodytep prišli načas, dokonca skôr.  Boli veľmi šikovní,…

BODYTEP
5/5 131 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím