Služby pre firmu:Sila internetových referencií
Ako dokážete zozbierať reálne referencie rýchlo a efektívne?
V dnešnej dobe podnikania je takmer nemožné nemať ani jednu recenziu. Ak nemáte recenzie, nikto od vás nič nekúpi a ani nevyužije vaše služby, bez ohľadu na to, či máte rozbehnuté podnikanie na internete, alebo patríte medzi skúsených majiteľov e - shopov. Ako môžete získať recenzie a ako ovplyvňujú vaše podnikanie? Prvá recenzia sama nepríde Môžete podnikať tak, ako doposiaľ dokonca i lepšie, no šanca, že si vás zákazníci sami vyhľadávajú na internete a budú vám pravidelne písať recenzie je takmer nulová. Prvým a najdôležitejším krokom pre získanie pozitívnych recenzií je poskytovanie kvalitných služieb zákazníkom. Vaši zákazníci nezanechajú pozitívne recenzie, ak nie sú spokojní s vašimi službami alebo produktami, čo znamená, že je veľmi dôležité zabezpečiť, aby bol váš zákaznícky servis na špičkovej úrovni. Ak potrebujete recenzie naštartovať skúste napríklad telefonicky zber referencií alebo si prečítajte náš druhý článok o referenciách TU. Používajte nástroje pre zber referencií Možností na získanie recenzií je mnoho. Môžete si na svoje webové stránky vložiť odkazy na hodnotenia a tak zákazníkovi rýchlo ukázať referencie alebo si vytvoriť Google dotazník, ktorý zasielate zákazníkom po vytvorení objednávky, prípadne ich necháte vyplniť záložku s hodnotením pri jednotlivom produkte. Avšak najviac objektívne sú recenzie cez nezávislé tretie strany ako napr. Google recenzie, recenzie prostredníctvom sociálnych médií alebo rôzne internetové porovnávače či tabuľky. Google recenzie patria medzi najľahšie dohľadatelné hodnotenia a nielen na Googli ale aj na mapách. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a jeho zdieľanie na rôznych platformách vrátane stránky Google Business Profile (predtým Google My Business) je jedným z najrýchlejších spôsobov, ako získať viac recenzií. Ak však recenzie naštartovať rýchlo a chcete získať nielen dobrú recenziu, ale aj prilepiť informáciu o vašej službe a ponuke, využite portál na Zariadim.sk, kde ide hlavne o vysokú mieru odpovedí od zákazníka, čo je najvyššia pridaná hodnota, ak chcete s referenciami začať. Pri zanechaní referencie na portáli Zariadim.sk zákazník vyplní počet hviezdičiek podľa spokojnosti a môže pridať stručný text, avšak vy viete k takejto recenzii pridať informácie o vašej službe spolu s kľúčovými slovami prípadne linkami navaše ďalšie služby ako aj fotografie s vašej realizácie. Takúto referenciu si môžete uviesť aj na vašom webe, prípadne pridaním odkazu na náš portál. Požiadajte o referencie Ak chcete získať referencie od klientov, musíte klásť správne otázky. Skvelé referencie od vašich verných zákazníkov vám poskytnú nových klientov. Zákazníkov môžete osloviť telefonicky alebo im odoslať e-mail s prosbou o recenziu, kde ich môžete aj motivovať napríklad novou akciou alebo zľavou pre opakované nákupy nákupe. Pri telefonickej žiadosti o recenziu musíte dať pozor aby váš prejav bol zdvorilý a stručný. Musíte zákazníka zaujať, iba tak vám zanechá spätnú väzbu. Pri e-mailovej alebo sms komunikácii, je možné si nastaviť vyplnenie automatického formulára, ktorý sa zákazníkovi zobrazi po uskutočnení objednávky. Následne si viete referenciu umiestniť pri daný produkt alebo zobraziť na webovej stránke. Aké typy referencií môžete získať? Ako sme spomenuli vyššie, referencie môžu byť podané akoukoľvek formou či už telefonicky, mailom alebo rôznymi dotazníkmi, no najdôležitejšie je aby zaujali. Pre vaše podnikanie je nutné aby ste s referenciami pracovali pravidelne. Či už si pridáte referenciu jedným kliknutím na linku do po podpisového vzoru alebo použitím nálepky s QR kódom, musíte vedieť s nimi pracovať. Tak ako zákazník hodnotí daný produkt alebo vašu službu je možné získať referenciu pre konkrétnu pobočku, zamestnanca alebo celý tím. Stále neviete ako získať pozitívne referencie? Prečítajte si náš článok 10 tipov ako získať referencie alebo sa zverte do rúk nám a možno práve vy budete patriť medzi našich top partnerov. Získajte referencie, ktoré sa internetom šíria sami! Získajte viac recenzií pomocou kódov QR Viete, že existuje moderný a efektívny spôsob získavania recenzií? Naši klienti, ktorí pracujú s QR kódmi, získali oveľa viac pozitívnych recenzií a to v krátkom čase. QR kód nie je v online svete žiadna novinka. a ich hlavnou výhodou je že jedným klikom zíáskate priame zobrazenie vášho formulára, nie je potrebné žiadnu stránku vyhľadávať alebo vypisovať. QR kódy sa vracajú a dnes ich nájdeme takmer na väčšine úradných dokumentov, na vizitkách, letákoch, webových stránkach či v samotných predajniach alebo reštauráciách a rovnako slúži aj na zobrazenie všetkých informácii o firme či na otvorenie webovej stránky, dôležité je jeho správne umiestnenie. Všetky QR kódy je možné prispôsobiť tak aby vyhovovali vašej značke a štýlu. Je možné zmeniť farby, tvary a skoro všetko, čo sa vám páči aby QR kód ladil s vaším podnikaním. Zákazník môže zanechať svoje hodnotenie iba jediným kliknutím na odkaz v QR kóde a vy tak ľahko získate novú recenziu. Naši spokojní klienti, ktorým sme pomohli pri tvorbe QR kódu na získanie referencií QR kódom môžete získať spätnú väzbu priamo na predajni. Nášmu klientovi Ergoline Slovensko sme pomohli vytvoriť nálepky QR kódov, ktoré sú umiestnené priamo v solárnom štúdiu. A tak ak klient navštívi solárne štúdio a je spokojný môže zanechať recenziu naskenovaním QR kódu. Po oskenovaní QR kódu sa najčastejšie zobrazí URL adresa, teda link priamo na produkt, stránku spoločnosti alebo recenzie spoločnosti. Zákazníka musíte zaujať a príjemne prekvapiť. Chcete predsa aby mal dobrý pocit aj keď z vašej predajne odíde? Umiestnite si QR kódy pri vstupe do prevádzky. Takto budete mať istotu, že si zákazník vaše nálepky všimne. Pozrite si profil spoločnosti Ergoline kde je už viac ako 100 recenzií. Náš klient z New Design si nami vytvorené nálepky QR kódov umiestnil priamo na vchodové dvere do nového showroomu Dve Sýpky v Jarovciach. Pozrite ako jednoducho a vkusne to môže vyzerať aj na vašej prevádzke. Chcete zlepšiť vaše pozície v online svete alebo pomôcť s jednoduchým získavaním referencií? Kontaktuj nás a staň sa aj ty súčasťou firiem s top referenciami. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
06.08.20232003Služby pre firmu:Sila internetových referencií
Ako získať pozitívnu referenciu od zákazníka ?
Uvažovali ste niekedy nad tým, či je možné ovplyvniť, aké odporúčania dostanete od vašich zákazníkov ? Dobrá správa znie - áno je možné to ovplyvniť ! Ak chcete vedieť viac, pozrite si naše ďalšie video, v ktorom sa dozviete okrem toho, aj to, ako získať pozitívnu referenciu a ako ju ukázať novým potenciálnym klientom 👇 Je možné ovplyvniť to, čo o vás povie zákazník ? Najväčší podiel na tom, čo o vás zákazníci povedia má subjektívna spokojnosť. Každý dobrý obchodník vie, že to je niečo, čo sa dá do určitej miery ovplyvniť. Pred predajom, počas poskytovania služby, ale aj po ukončení realizácie môžeme správnymi technikami ovplyvniť spokojnosť zákazníka. A ak sa bude zákazník vďaka vám cítiť dobre a spokojne, rád vás odporučí ďalej. Ako získať referenciu ? Pri tejto otázke je dôležité správne motivovať zákazníka k tomu aby vás ohodnotil, a tiež je doležitý čas, ktorý mu hodnotenie zaberie. Vo väčšine prípadov platí, že čím dlhšie a komplikovanejšie hodnotenie požadujete, tým menšiu úspešnosť dosiahnete. Vyplnenie referencie na našom portáli zariadim.sk zaberie zákazníkovi asi 30 sekúnd. Svoju spokojnosť vyjadrí hviezdičkami v štyroch bodoch, prípadne pridá krátky popis. O všetko ostatné ako popis zákazky a fotografie sa postaráte vy. Veľa klientov sa obáva otravovania zákazníkov so žiadosťou o referenciu. Ak je však niekto spokojný s našimi službami a vytvoríme si s ním dobrý vzťah, žiadosť o hodnotenie nebude považovať za otravovanie. Naopak, veľmi rád vám poskytne referenciu a bude rád, že sa o neho zaujímate aj po ukončení zákazky. Nemusí pri tom zverejniť žiadne osobné údaje. Pozvánka na referenciu Ak ste klientom zariadim.sk, môžete zákazníkom poslať e-mailovú alebo sms pozvánku na referenciu, a to aj opakovane. Návratnosť takýchto pozvánok je 5 - 50%. Oveľa väčšiu mieru odozvy - až 90% má telefonická pozvánka na hodnotenie, ktorú pre vás zabezpečíme. Okrem toho, pri telefonickom kontakte dokážeme viac ovplyvniť to, čo zákazník povie. Takéto referencie bývajú často obsažnejšie a často aj pozitívnejšie. Referencie, ktoré vás predajú Výhodou internetu je, že vaše referencie dnes môžu vidieť tisícky zákazníkov. Našim spoločným cieľom je získať efektívne čo najviac referencií a ukázať ich čo najviac zákazníkom na internete za čo najnižšiu cenu. Referencie vytvárajú skvelý obsah na váš web, sociálne siete ( Facebook, LinkedIn, Instagram, ... ), alebo na blog, kde ich viete efektívne zapracovať do svojho textu. Ak máte naozaj kvalitné referencie, výrazne zvyšujete šancu, že si niekto vašu službu objedná. So správnym nástrojom, budú vaše referencie indexované vo vyhľadávačoch, doplnené o kľúčové slová a s priamym preklikom na vašu web stránku. Naučte sa pracovať s referenciami od najlepších 👉 refe.sk Prečítajte si ako referencie pomohli našim klientom : 🟡 Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli 🟡 Ako sme pomohli finančnej poradenskej firme odlíšiť sa cez kvalitu zamestnancov | finpomb.sk 🟡 Ako sme pomohli firme stať sa úspešnou maliarskou firmou v Košiciach 🟡 Ako sme zozbierali a pripravili overené referencie pre rozrastajúcu sa firmu 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
28.03.202224088Služby pre firmu:Sila internetových referencií
Zobrazte referencie na vašom webe !
Ľudia chcú pri návšteve vášho webu vidieť v čom ste dobrí a čo si o vašej práci myslia ostatní. Práve referencie častokrát rozhodujú o tom, či zákazník nakoniec nakúpi u vás, alebo prejde "o klik ďalej" ku konkurencii. Ukážte všetkým výsledky svojej práce na vašej webstránke a presvedčte ich o svojich kvalitách ! Prinášame vám tip, ako si svoje referencie na zariadim.sk môžete pridať na web prostredníctvom jednoduchého nástroja - widgetov. Widget je všeobecné označenie pre ovládací prvok, čo znamená, že je to nástroj, ktorý ukazuje na stránke obsah vytvorený na inom nástroji, napríklad referenčnom nástroji zariadim.sk alebo v google mapách. Koľko ľudí uvidí vaše referencie ? Internetové referencie dnes hýbu svetom obchodu. Ich výhodou je, že ich môžete zdieľať aj opakovane a na rôznych miestach. Všetky referencie na zariadim.sk sa zobrazujú vo vašom profile, ako aj v zozname referencií. Okrem toho je každá referencia samostatná internetová stránka a môžete ju použiť na vlastnú propagáciu, napr. zdieľaním na sociálnych sieťach. Takáto referencia je vašou reklamou a priamo z nej vás môže záujemca okamžite kontaktovať. Referencia je nielen samostatnou podstránkou ale obsahuje aj kľúčové slová, ktoré sú pre vás veľmi dôležité a mala by obsahovať aj spätné prekliky na vaše ďaľšie podstránky služieb či produktov, čo vám pomôže v pozíciách na googli a tak si dokážete získať viac potenciálnych zákazníkov. Teraz máte možnosť umiestniť si svoje referencie priamo na vašu web stránku. Pochváľte sa svojimi referenciami ! Takmer každý dodávateľ má dnes na internete vlastnú stránku, kam umiestňuje svoje písomné alebo fotografické referencie. Teraz je tu možnosť pridať si na svoj web widgety, t.j. skutočné hodnotenia overených zákazníkov s preklikom na váš profil a ostatné referencie. 👉 Pozrite si ukážky widgetov na stránkach našich klientov: Naučte sa pracovať s referenciami od najlepších 👉 refe.sk Prečítajte si ako referencie pomohli našim klientom : → Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli → Ako sme pomohli finančnej poradenskej firme odlíšiť sa cez kvalitu zamestnancov | finpomb.sk → Ako sme pomohli firme stať sa úspešnou maliarskou firmou v Košiciach → Ako sme zozbierali a pripravili overené referencie pre rozrastajúcu sa firmu 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
09.05.201734757Služby pre firmu:Sila internetových referencií
Aké referencie k vám privedú najviac zákazníkov ?
Aký je rozdiel medzi ústnymi, písomnými a internetovými referenciami ? Ktoré z nich majú najväčší dosah a dôveryhodnosť ? Ktoré vám prinesú najviac reálnych zákazníkov ? Odpovede na tieto otázky sa vám pokúsime priniesť v našom ďalšom článku a videu 👇 Pri našej práci sa často stretávame s reakciou dodávateľov: "Ja žiadnu reklamu nepotrebujem, poznajú ma všetci a moje referencie sa šíria samy medzi zákazníkmi." Netreba však zabúdať na to, že trh sa neustále mení. To, čo bolo účinné pred pár rokmi, dnes už nemusí mať rovnaký dosah. Väčšina komunikácie sa presunula na internet Ľudia čoraz viac času trávia na mobiloch, tabletoch a sociálnych sieťach. A vy ako dodávateľ potrebujete dostať informácie o vás presne tam, kde zákazníci trávia svoj čas - na internet. Každý si pred nákupom rád vypočuje názor niekoho iného. Ale ľudia sa dnes častejšie sťahujú a cestujú na väčšie vzdialenosti. Na rozdiel od minulosti, kedy sme sa pred nákupom radili v kruhu príbuzných a známych, dnes zamierime najskôr na internet a potom svoj názor diskutujú v kruhu najbližších. Ústne referencie Ústne referencie a odporúčania rodiny a známych majú vysokú mieru dôveryhodnosti. Mnohokrát sa však stáva, že predtým ako zákazník osloví svojich známych, má už za sebou predbežný prieskum na internete. Internet má tú vlastnosť, že nás zásobuje odpoveďami na každú otázku a pomedzi zážitky a skúsenosti sa k nám nenápadne dsostáva aj reklama. Ústne referencie síce majú najväčšiu váhu, zároveň však aj najmenší dosah. Preto vznikli referencie písomné - jedna takáto referencia môže osloviť desiatky zákazníkov. Mnoho klientov ich používa na svojich webových stránkach za účelom dotvárania názorov, nie sú však zdrojom nových návštev. 👉 Zákazníci dávajú prednosť objektívnejším a nezávislým hodnoteniam. Recenzie na internete Internetová referencia je vlastne písomná referencia doplnená o fotografiu a popis, ktorá sa sama šíri internetom. Vďaka takejto referencii sa o vašej práci môžu dozvedieť stovky až tisícky zákazníkov. Aj keď vám každá návšteva nezaručí priamy nákup, ľudia sa o vás dozvedia a začnú sa o vašu prácu zaujímať. A možno neskôr, keď budú vyhľadávať na internete službu ako je tá vaša, spomenú si práve na vás. Každá referencia na zariadim.sk je nová internetová stránka, po umiestnení na Facebook sa stáva predmetom zdieľaní, diskusií a magnetom pre ďalšie návštevy. Naviac sa po rozkliknutí referencie zákazník dostane priamo na našu stránku, kde má možnosť vás v prípade záujmu priamo kontaktovať. 👉 Prečítajte si predchádzajúci článok o tom, ako získať pozitívnu referenciu od zákazníkov. Naučte sa pracovať s referenciami od najlepších 👉 refe.sk Prečítajte si ako referencie pomohli našim klientom: 🟡 Ako sme dostali menšie kamenárstvo na prvé pozície na Googli 🟡 Ako sme pomohli finančnej poradenskej firme odlíšiť sa cez kvalitu zamestnancov | finpomb.sk 🟡 Ako sme pomohli firme stať sa úspešnou maliarskou firmou v Košiciach 🟡 Ako sme zozbierali a pripravili overené referencie pre rozrastajúcu sa firmu 📧 obchod@zariadim.sk 📞 +421 918 228 898
22.02.201715889Služby pre firmu:Sila internetových referencií
Naučte sa tvoriť nadpisy, ktoré nadchnú!
Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako vyťažiť zo svojej referencie čo najviac? Ako ju spracovať tak, aby sa šírila internetovým svetom a prinášala čo najviac kliknutí a prezretí? Že nie? Tak to ste na správnej adrese, pretože my sa venujeme práci s referenciami už päť rokov a návod ako ich vyšperkovať tak, aby mali čo najväčšiu šancu zaujať potenciálnych zákazníkov vám ponúkame v tomto videu. Tvorba nadpisu referencie spadá pod kompetencie dodávateľa. Referencie sú váš marketing a teda dbajte na to, aby titulok bol zaujímavý a obsažný. Zároveň by nemal byť príliš dlhý, no mal by obsahovať benefit, ktorý práve vy prinášate svojou službou či výrobkom zákazníkovi. Nadpis musí prezradiť všetko podstatné, no zároveň vyvolať pocit tajomna. Máte len pár slov a nimi sa musíte odlíšiť, zaujať a motivovať čitateľa, aby siahol po vašom článku, alebo produkte. Ako to urobiť? Čo delí úspešné názvy nadpis od tých, ktoré si ani nevšimneme? nebojte sa v nadpisoch experimentovať nadpis môžete pokojne tvoriť aj formou otázky zapojte pikantné, či kontroverzné slová pokúste sa vzbudiť pocity a emócie používajte číslovky nezabudnite na používanie kľúčových slov skontrolujte ako nadpis vyzerá na rôznych zariadeniach Nezabudnite, že spolu tvoríme komunitu ľudí, ktorí sa snažia, aby ich práca nezostala neviditeľná, ale zvýraznila sa na internete. Vyskúšajte si ako to funguje! Prečítajte si úvodný článok a zistite ČO K VÁM PRIVEDIE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV
05.01.201717237Máte plnú hlavu projektov
okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?
Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!Rodina:Starostlivosť o domácich miláčikov
Jesenné školenie pre majiteľov salónov v Dog's Beauty & Wellness
Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne. Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie. Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou. Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá? Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }
17.09.2024654
Inšpirujte sa vianočnými nápadmi na zaujímavé darčeky!
Patrik Župánek zo spoločnosti Rolkom už dvadsať rokov podniká v oblasti vstavaných skríň. Kvalitnou prácou a profesionálnym prístupom si získal mnohých zákazníkov. Jeho podnikanie sa rozvíja aj vďaka tomu, že objavil silu referencií, ktoré mu prinášajú stále nových zákazníkov a starí zákazníci sa radi vracajú. Prečo sú referencie dôležité a ako ich získavať ľahko a jednoducho prezradil v rozhovore. Pán Župánek, kedy ste objavili, že referencie sú pre podnikanie nesmierne dôležité? Na začiatku som to nevedel. Išlo o skúsenosť. Snažili sme sa však presadiť štýlom, že necháme na ľudí, aby povedali o nás, ako sú spokojní. Pretože každý chce počuť názor na prácu nezaujatého človeka nie predajcu. Po pol roku sme zistili, že klient samotný má málo času, aby nám svoju skúsenosť podrobne opísal, pridal fotografie, a zanechal peknú referenciu. Dnes posielame preto predvyplnenú referenciu nášmu klientovi, kde ju môže ohodnotiť, alebo pridať komentár. Možno za pol roka, alebo za rok zavolá a objedná si ďalšie služby aj to je pre nás referencia. Ako ľudia reagujú keď ich požiadate o referenciu? Je to o prístupe. Klienta nikdy netlačíme. Ide o kvalitnú prácu, dobré vystupovanie, radu človeku. Keď k nám príde klient, nerozumie sa oblasti a keď mu chcem kvalifikovane poradiť, strávim s ním hodinu až dve. Preto si klientov objednávame a vieme posúdiť, koľko času mu vieme venovať, aby dostal kvalifikované informácie, aby neodchádzal ako laik, ale profesionál. Vtedy sa vytvorí omnoho hlbší vzťah a človek vás rád pochváli ak je spokojný. Najmä, ak mu ušetríte čas. Mnohí sa boja požiadať ľudí o referenciu, ako to robíte vy? Začali sme spolupráci s portálom zlateruky.sk, kde sa nám podarilo zaradiť našich skoro 500 realizovaných projektov, ale dnes pracujeme hlavne s portálom zariadim.sk, ktorý je asi najsilnejší, čo sa referencií týka a sú zoradené nesmierne prehľadne. Využívam možnosť spraviť opis zákazky, pridať fotografie. Klientovi už príde na jeho e-mail na ohodnotenie. Zistili sme, že takýto spôsob nesmierne zvyšuje efektivitu získavania referencie. Klienta nikdy netlačíme, je to na jeho dobrom rozhodnutí. Ako sa vám darí v takomto získavaní referencií? Vďaka tomuto novému spôsobu je úspešnosť hodnotenia klientov na úrovni 50 – 70%. To pritom pomáha aj ďalším ľudom v rozhodovaní. Je to základom, aby nový klient presne vedel s kým má dočinenia. Bez toho sa dokáže mnoho ľudí stále popáliť, čo sa týka remeselníkov. Hodnoverná referencia má naozaj prínos pre zákazníkov. Na portáli zariadim.sk preto vidieť, ktoré referencie ohodnotil a okomentoval sám klient. Nehrozí teda len klasická reklama ako poznáme z pekných stránok firiem, kde často nie sú ani reálne realizácie, ale pekné fotky. Stalo sa že na základe referencií prišli nové zákazky? Samozrejme, dokonca zo zahraničia. Mali sme mnoho ohlasov od ľudí, ktorí si podrobne naštudovali naše referencie a na základe nich chceli zhotoviť rovnaké, alebo podobné projekty. Dnes sme získali spolu vyše 500 referencií. Viac ako 50% máme aj ohodnotené priamo zákazníkmi. Mnoho ľudí sa bojí zlých referencií, ako ste sa s nimi vyrovnali? Samozrejme nie každému dokáže remeselník vyhovieť. Sú ľudia, ktorí chcú vyvolávať konflikty. Základom je však prístup k zákazníkovi a kvalita práce. Ak sú na špičkovej úrovni, zlé referencie prakticky nehrozia. Navyše pred kúpou by si zákazníci mali určite preklepnúť firmu, s ktorou bude spolupracovať. V tomto ohľade sú referencie kľúčové. Vďaka nim získa prehľad. No a samozrejme firma môže za referenciu klientov motivovať ďalšou zľavou pre známych a podobne. Referencie sú pre nás tou najlepšou nezávislou reklamou. Pre viac informácií, o procese získavania referencií, zákazníci tiež čítajú: Menej reklamy, viac zákaziek, naozaj sa to dá? Foto: Rolkom, zariadim.sk .storka_nadpis{ font-size:16px; text-decoration:none; color:black; line-height:1.5em; display:block; clear:both; margin:15px 0px 15px 0px; font-weight:bold; } .storka_odstavec { font-size: 13px; line-height: 1.5em; color:#464646; } .storka_odstavec_blok { font-size: 13px; line-height: 1.5em; text-align:justify; color:#464646; }
30.11.201631048
Najčítanejšie za mesiac
Tepovanie kobercov v škôlke
So službami BODYTEP sme boli spokojní. Boli u nás už druhýkrát, svoju prácu…
Reštaurácia po vytepovaní ešte…
Bodytep by sme doporučili aj ďalej, spokojnosť, nemáme žiadne výhrady.